25.09.1973: Long Beach'te, monte edilerek, Martinair Holland envanterine girdi ve PH-MBG adıyla tescil edildi.
23.11.1979 ile 02.01.1980 tarihleri arasında Kamboçya'ya insani yardım amacıyla Uluslararası Kızılhaç için Martinair renkleriyle uçtu.
%20Hong%20Kong,%20China%20-%20November%201988%20Photographer%20Marc%20Hasenbein.jpg)
08.1989: World Airways'e kiralandı ve N105WA olarak yeniden tescil edildi.
10.1991: Malezya Havayolları Sistemi'ne kiralandı ve World Airways renkleriyle uçtu
11.1992: World Airways'e geri döndü
10.1993: Mobile, Alabama - Downtown'da (Brookley Field CGAS BFM KBFM Alabama, ABD) depolandı
13.12.1994: Avcom Commercial Aviatio'ya kiralandı ve RA-10200 olarak yeniden tescil edildi
09.1995 Challengair'e kiralandı. Avcom Commercial Aviatio renkleriyle uçtu
04.1996: TAESA'ya kiralandı ve XA-TDC olarak yeniden tescil edildi
05.1996: STAF'a kiralandı
1999: NSW New Southways'e kiralandı
14.02.2000: MAS CARGO'ya kiralandı ve N105WA olarak yeniden tescil edildi
12.10.2000: Cielos del Peru’ ya k.ralandı, OB-1749 adıyla yeniden tescil edildi
6 Temmuz 2003: Curitiba - Afonso Pena (CWB-SBCT) Brezilya'da yağmurlu koşullarda iniş yaparken, uçak pistten çıktı ve ILS antenlerine çarparak iniş takımlarında ve motorlarda hasara neden oldu.
Mayıs 2008: Lima - Callao'da parçalandı / Jorge Chavez International (LIM SPJC)
Peru https://asn.flightsafety.org/wikibase/322788
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder